Zet nu de stap naar futureproof bedrijfstelefonie
Nog te veel bedrijven zitten vast aan een gedateerde bedrijfstelefonie. Vandaag zijn er veel slimmere oplossingen die uw onderneming vooruithelpt op een eenvoudige manier.
Onze oplossing is een software integratie die voortbouwt op het platform van MS Teams. Een groot voordeel is dat u snel van onze extra services kan genieten, zonder grote investeringen. Elk toestel dat nu al werkt met MS Teams kan moeiteloos ingeschakeld worden in het systeem.
Nog slimmer wordt onze oplossing als het gekoppeld wordt aan uw CRM-software. Dan zetten we nog een stapje verder van telefonie naar een complete klantencommunicatie.
Alle gegevens over inkomende calls of berichten worden zo gekoppeld aan de klant zodat u altijd een goed overzicht behoudt over alle in- en uitgaande communicatie van elke klant of ander contact.
Alle gegevens over inkomende calls of berichten worden zo gekoppeld aan de klant zodat u altijd een goed overzicht behoudt over alle in- en uitgaande communicatie van elke klant of ander contact.
Onze software-oplossing maakt de switch naar slimmer telefoonbeheer heel eenvoudig. Op één, twee, drie krijgt u toegang tot extra functies binnen MS Teams die uw productiviteit en efficiëntie verhogen.
Veel bedrijven werken al met het robuuste platform van MS Teams en Microsoft 365. Elke dag bewijst dit platform zijn kwaliteit, stabiliteit en betrouwbaarheid. Met onze toevoeging krijgt u extra tools in handen om de complete flow van uw bedrijfstelefonie slimmer te managen, te monitoren en bij te sturen.
Nog slimmer wordt onze oplossing als het gekoppeld wordt aan uw CRM-software. Dan zetten we nog een stapje verder van telefonie naar een complete klantencommunicatie.
Alle gegevens over inkomende calls of berichten worden zo gekoppeld aan de klant zodat u altijd een goed overzicht behoudt over alle in- en uitgaande communicatie van elke klant of ander contact.
Alle gegevens over inkomende calls of berichten worden zo gekoppeld aan de klant zodat u altijd een goed overzicht behoudt over alle in- en uitgaande communicatie van elke klant of ander contact.
C-tegrity maakt een nieuwe manier van werken mogelijk:
Werknemers zijn niet langer gebonden aan een locatie.
Toegang tot internet is de enige vereiste om ‘aanwezig’ te zijn, en dat kan op kantoor, op een andere bedrijfssite, in een thuiskantoor, in een co-working space, …
Flexibel en wendbaar op maat van uw organisatie.
De C-tegrity oplossing werkt zowel voor kleine als voor heel grote bedrijven. Uitbreiding is enkel een kwestie van extra licenties toe te voegen. Dat maakt de drempel voor elk bedrijf heel laag.
Snel en makkelijk bij te sturen.
Valt iemand van de receptie uit? Is er ineens een grotere drukte voor de klantendienst? Heel eenvoudig kan u zelf werknemers aan- of afmelden in het systeem zodat een goede service altijd gegarandeerd blijft.
Een groot voordeel van de C-tegrity oplossing is de naadloze aansluiting op MS Teams. Het volgt dezelfde logica en intuïtieve manier van werken. Dat zorgt ervoor dat u met onze toepassing snel en zonder veel opleiding kan starten. Er is geen ingewikkelde en langdurige implementatie nodig.
Onze klanten getuigen dat ze met onze oplossing minder tijd spenderen aan het trainen van medewerkers.
De belangrijkste voordelen van slimme bedrijfstelefonie met C-tegrity:
Geen grote investeringen
De software werkt op de devices die u nu al gebruikt, naadloos geïntegreerd in MS Teams. Ook werkt alles in de cloud. U hebt daarom geen nood aan aparte of extra telefoontoestellen, servers, telefooncentrales, … Uw data is ook altijd maximaal beveiligd.
Snel beschikbaar
Morgen al slimmere telefonie in uw bedrijf? Het kan! Er zijn geen aanpassingen nodig aan uw infrastructuur. Enkel via een software-integratie voor MS Teams ben u klaar voor slimmere bedrijfstelefonie.
Flexibel en wendbaar
Onze oplossing volgt de noden van uw bedrijf. Tien of duizend werknemers? Het maakt geen verschil om de flow van het telefoonverkeer binnen uw organisatie te optimaliseren.
Cases:
Alle voordelen van ons systeem komen pas echt tot uiting in concrete situaties. Ontdek daarom deze cases die u een beeld geven van wat de C-tegrity oplossing ook in uw bedrijf kan doen.
Neem contact met ons op!
Telefoonnummer
Openingsuren
Maandag tem vrijdag
08u30 - 17u30