Efficiënt en flexibel ledencontact
Voor hun ledencontacten maakt ACLVB gebruik van de oplossing van C-tegrity. Het doel was de dienstverlening naar hun leden te verbeteren en bovendien de medewerkers zo efficiënt mogelijk in te zetten. Het ledencontact kan u vergelijken met een klantendienst: mensen bellen in met vragen waarop ze zo snel mogelijk een antwoord willen.

Met C-tegrity is het beheer van deze flow heel eenvoudig. Het is makkelijk om calls automatisch door te schakelen naar de juiste persoon, waar die zich ook bevindt.

Er komen meer oproepen binnen in de voormiddag

en ook meer in het begin van de week. ACLVB kan hierop anticiperen en meer medewerkers beschikbaar maken op drukkere momenten. Als het minder druk is kunnen zijn eenvoudig vrijgesteld worden om andere taken te doen.

Valt iemand uit door ziekte?

Dan schakelt het contact center eenvoudig iemand anders in om die taak over te nemen.

Betere focus!

Dit systeem maakt het mogelijk om te beheren wanneer iemand wel, maar ook niet bereikbaar is voor oproepen. Zo kan elke persoon zich indien nodig ook volop focussen op andere taken.

Omnichannel oplossing:

Leden van ACLVB kunnen op verschillende manieren contact opnemen: via telefoon, maar ook bijvoorbeeld via een chatfunctie. Alle informatie wordt in het systeem overzichtelijk gebundeld.

Overal beschikbaar:

het maakt niet uit waar de agenten zitten die de calls moeten aannemen. Het systeem duidt de juiste contactpersoon aan, waar die zich ook bevindt. Medewerkers hebben enkel nood aan een internettoegang en een device waarop MS Teams werkt (laptop, pc, smartphone, tablet, …)

Flexibel:

Makkelijk om meer mensen in te schakelen op drukke momenten en te downsizen op kalmere tijdstippen.

Zonder investeringen

De C-tegrity oplossing werkt op elke computer, smartphone, tablet, … De software wordt naadloos geïntegreerd met MS Teams.
Eén receptie voor alle sites van een bouwfirma
Voor een grote wegenbouwer met 200 sites wereldwijd hebben we de C-tegrity oplossing geïmplementeerd in Frankrijk en België. Mensen die naar het bedrijf bellen komen terecht bij een receptie die over alle verschillende werven telefoons kan doorschakelen, in wacht zetten, terug opnemen, …

Dat maakt het voor klanten en leveranciers makkelijk om met één contactnummer het hele bedrijf te bereiken, waar ook ter wereld. Dat verhoogt sterk de efficiëntie van de communicatie.

Niet gebonden aan een locatie

De receptie kan vanop elke locatie even efficiënt beheerd worden. Dat kan zowel vanop kantoor, in een thuiskantoor, op een werfplaats, …

Overzicht over verschillende locaties:

De receptie houdt voortdurend een overzicht op wie op welke locatie beschikbaar is en kan eenvoudig calls doorsturen.

Geen investeringen in bv. telefooncentrales

C-tegrity werkt met een naadloze integratie in MS Teams.

Neem contact met ons op!

12 + 6 =

Openingsuren

Maandag tem vrijdag
08u30 - 17u30